Funderar på att ta patent på PERLINAZ...

Jag och Pernilla sitter hemma hos henne och äter tacos och snackar dansband. Arvingarna kommer ju till Varberg nu i november och då ska jag dit för de är första gången dom äri varberg vad jag vet om!! Iallafall så pratade vi om Caspers lillebror som har ett eget band som heter GLENNARTZ.. Det var då vi tänkte att de flesta band har ett Zeller S efter sig med klatschiga namn.. SCOTTS har ju ett S i slutet iallafall men det är ändå inte något namn så dom fick inte vara med på listan.. Se själva:

Thorleifs
Sven-Ingvars
Lasse Stefanz
Lars Kristerz
Glennartz

Därför detta vitsiga att om jag och Pernilla skulle starta ett dansband eller vad det än nu gäller så blir ju PERLINAZ jättebra!!! :P (Jävlar om nån som läser de hinner sno de....)

PUSS!



En ny bild på dom...




Och så den klassiska.. Såhär kommer jag alltid att minnas dom..
Vilka minnen sen då!! Ojojoj..




Kommentarer
Postat av: Becca

ooh de va ju ett häftigt namn. Kul att dom kommer till varberg, hade vart så kul å se dom. =)

2009-09-28 @ 18:29:49
URL: http://beccizen.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vilket klockrent namn ni ska ha ifall ni startar dansband haha :) underbart!! Trevlig helg!!

2009-10-02 @ 23:41:39
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0