Förlååååt...

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen men ibland blir det så fullt upp så då hinns det inte med.. Det va jättemysigt hos Lotta sist men tyvärr hittade jag aldrig filmen och glömde den andra skräckfilmen (Drag me to hell) hos Pernilla.. :( Det blev Gremlins istället, har sett dom innan men hade glömt mycket av dom. Dom är grymt bra!! Mer roliga än skrämmande, tänk er själva ett gäng lustiga filurer som sitter på en bar.. hehe... Kolla in dom om ni inte sett dom, de är ändå kult liksom!

I helgen var jag och familjen på gekås. Barnen fick varsin ny jacka och jag fick inhandlat ett par nya stövlar men tyvärr klackfria :( Vi fick även köpt en snygg svart ryamatta till vardagsrumsgolvet, det blev jättebra. Det var otroligt mycket folk på gekås och jag önskar dom kunde använda det dom har däruppe.. Stå mitt i en gång med sina kundvagnar och prata med andra eller bara stå och titta på saker.. Man kan väl använda sidorna så att andra folk kommer förbi eller!? Jag avundas varken Anna-Karin, Andreas eller Anne att dom jobbar där kan jag säga!!!

När vi storhandlade på Hajen senare på dagen så träffade vi på LP, det var ju inte igår. Han hade varit i vbg och hållit på med tung lastbil eller om det var tungt släp??  Därinne träffade jag på Tina Kallebäck också och jösses vad hennes pojk växt! Tiden går så fort, Amanda hade hon inte ens sett och någongång ska ju vara den första skämtade jag :) Lite senare gick jag ner igen med Alexander och då träffade jag Tina Johansen också :) Väl hemma igen  hade vi en jättemysig kväll sedan med barnen, Vi plockade fram lite chips och ostbågar och kollade på "Emma" och "Byggare Bob" MYSPYS!!

I lördags var jag och Amanda på stan med Linn, Rebecca, söta Liselle (som bara blir finare för varje dag den lilla trollungen)   och Pernilla. Träffade på Alexandra Tillerås på torget, och sedan sprang vi på Sandra Högberg också, hennes tös Sarah är så söt!!

Det händer mycket framöver.. Hoppas att mamma kan vara barnvakt på dom här tillställningarna nu..

3 oktober - Fest hos Lotta och Daniel i Horred

10 oktober - Fest i Falkenberg hos Charlottes kusins kompis (vilket betyder nytt folk!! wiii!)

24 oktober - Drinkafton hos Pernilla

31 oktober - Halloweenfest i Åkulla hos Charlottes kompisar (ännu mer nytt folk:P)


Ha de gött alla!! PUSS!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, visst är Gremlins bra :)

Va jättemysigt när ni var här, synd att Pernilla skulle jobba så ni inte kunde stanna längre... men får bli en annan gång :)



Va kul me fester där de är mycke nytt folk! :)

Blir nog några stycken här nästa helg som du inte har träffat me :)



Drinkkväll låter kul! Vilka ska va me? Får man hänga på? :)



Ha de bra vännen! Kram

2009-09-27 @ 22:24:39
Postat av: Malin

perlinaz den var ju lovley!! :)

2009-10-01 @ 18:52:14
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0