Fikatajm i eftermiddag, och lite träning ikväll hoppas jag ska hinnas med också..

Jag kom ju på att jag ska träna i eftermiddag med, när Pernilla kommer tillbaka från gekås. Men det får bli senare ikväll då eftersom jag och min dotter ska hem till Rebecca och hennes dotter och fika och snacka lite, det var inte precis igår :D Vi har lite tur idag med, sambon kör dit och hämtar oss hehe.. Lat får man vara ibland faktiskt.. Det är ju bara mänskligt.. ;)

Jag kollade på en riktigt toppenfilm för en stund sedan: 17 again.. Kolla på den, lova mig det! Den var jättebra och jag fick faktiskt en liten crush på Zac Efron... ;)

Måste dra mej nu, lägga in baguetterna i ugnen..

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0