Vilken kul lördag det var!!

Jag är mycket nöjd över lördagen som var, men dock mindre nöjd över söndagen.. Sambon var ju hemma med barnen och ni kan nog lista ut att jag inte fick sova speciellt länge på morgonen innan båda mina små älsklingar kom och hoppade på mig. Jag har aldrig upplevt Amandas röst så högljudd förr! Jag har varit fruktansvärt irriterad idag, och Amanda håller på att få fler tänder så hon är ju inte den lyckligaste lilla flickan på denna jord just nu.. Det ska bli intressant att se hur många timmars nattsömn man kan få inatt.. Imorgon måste jag iallafall vara pigg för då blir det träning med Pernilla!

Jag måste bara hälsa till Linn & Lisa, det va så kul att vi fick umgås ihop igår! Ni är underbara!

Malin: Den där drinken vi körde på... Vi skulle fotat den så jag kunde bloggat om den!! Haha det var riktigt kul faktiskt. Jag måste helt enkelt skaffa mig en digitalkamera så jag kan ta bra kort igen (den andra är trasig..)..


Lite bilder från festen (taget me Rebeccas mobilkamera och Malins digitalkamera):


Jag och Linn myser.



Jag och Rebecca är på G, här ska det partas!



Här har vi värdparet på Breared: Malin & Andreas.



Tre snygga tjejer!! ;) Mira, Malin och jag <3



Här har vi Thomas, en riktigt bra killkompis!



Den här killen gillar stötar... ;) Andreas till vänster, Sammy till höger
 och Peter i bakgrunden



Min galna barndomskompis.. JA hon ÄR galen!! :P (Cissi)



Jag och Pit (också en jättebra killkompis!) har alltid en massa att prata
om, och alla lyckas få kort på det när man inte är i sin bästa vinkel...






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka härliga partybilder :) Jag har fått hjälp med min design av designbyjessica.blogg.se ha det fint!! Kram

2009-10-04 @ 21:47:42
URL: http://lovems.blogg.se/
Postat av: Becca

ja vi hade så skoj igår, men usch vad trött jag var sen på kvällen när du gick hem. Ja dom där boxarna är ganska dyra, 1600 eller 1700 tror jag att dom kostade... läste nog de på deras hemsida om jag inte minns helt fel. Men har ni kvar era kanaler? dom borde la med försvinna snart.. ses snart.. puss

2009-10-04 @ 22:03:51
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0