Vilken dag då!!!!

Vad har jag gjort idag egentligen för vettigt..?? Hmmm...?? Ingenting nej just det ja.... Jag längtar tills imorgon för då jävlar ska jag träna igen!! SAKNAR.. Det har ju inte blivit träning på hela veckan för fan! *Mår dåligt, ångest* Alexander och pappis bakade bullar idag, så duktiga dom är våra killar =) Det var ju kanelbullens dag för några dagar sedan, men vi firade det idag istället då. Mysigt att sitta hela familjen och dricka mjölk och äta varma bullar, mums..






En framtisa bagare kanske?? Jag är ledsen för den pissdåliga kameran
på min annars underbara rosa mobil!!!!



Jag är supernöjd med denna, det är min älskling <3
Men kameran suger... :(



Ett tips till er som jag gjorde idag: Kolla på Star trek (filmen) Den är riktigt bra!!



En riktig heting är med där tjejer..



Jag ser fram emot tacokvällen på söndag hos Pernilla, jag har inte sett skräckisen än faktiskt ;) Annars tar vi en komedi så vi får skratta ordentligt =P

Jag har inte fått tag på mamma än ju.. HOPPAS HON KAN! Blir jävligt besviken annars bara så ni vet!!!



Kommentarer
Postat av: Becca

jasså du gillade startrek, visste jag inte faktiskt.. =) jag ska se den snart, har inte blivit av än bara.. du har fullt upp i helgen då... vi får hoppas att inte min fallskärmshoppning blir inställd. då får du se filmen sen.. kommer bli så häftigt =)

2009-10-08 @ 22:51:27
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0