The refreshments piggar upp mig

Jag var ovanligt pigg idag när Amanda vaknade kl kvart över 7 faktiskt, men det kan ju bero på att jag ska ut och festa ikväll med girlsen :D Jag har redan hunnit fixa frukost OCH diskat! Jag känner för att hoppa in i duschen men jag väntar lite med det, annars kommer jag redan vara klar inför ikväll ju, alldeles för tidigt hehe.. Ska snart ringa Alexandra och Lisa så jag vet var vi hamnar. Sedan ska jag hoppas på att vi kan komma på Malin och Andreas fest, vi blir nog för många med 5 nämligen men om nu alla inte dyker upp så skull det nog gå bra.. Hade varit himla skoj för det lär bli ös där!

Jag sitter och lyssnar lite på The refreshments, det får mig att tänka tillbaka på Ölandsredan i somras, det var inte kul hela tiden tyvärr, men när det var det så jävlar vad skoj vi hade det! Vi lyssnade mycket på The refreshments då och dom är riktigt bra!

Fy fan vad partysugen jag är!!!!!

PUSS!



Det passar väl bra med ett julomslagt nu, inte länge kvar till jul egentligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0