Tack Rebecca för den nya designen

Jag tyckte att Rebecca skulle få äran att stå på min rubrik idag eftersom hon så snällt hjälpte mig med min blogg sist jag var där. Tusen tack vännen, det blev jättebra! Nästa gång får du hjälpa mej med fler avancerade grejer även om det tar längre tid.. ;)

Idag är det helg, underbara fredag! Jag har precis diskat och städat lite och pratat med Alexandra & Pernilla i telefon. Jag tänkte att jag skulle hinna till arbetsförmedlingen idag med, urk.. Men måste ju..

Snart ska jag och barnen gå till affären och handla lite gott inför vår mysfredag ikväll. Vi ska se Pettson & Findus, glömligheter, och äta lite gottigt :D

Imorgon är det FEST hörni! Fast det händer mycket på en gång, men jag ska iallafall vara med Charlotte, Rebecca, Linn, Lisa, Alexandra och några till. Jag längtar faktiskt, det var så längesedan som jag träffade just Linn och Lisa mina gummor. Love you! <3 Skulle varit på fest hos Lotta men så gick det ju inga tåg och då hade jag ju redan lovat två st. Typiskt.  

Nej nu får jag ta och gå en sväng till affären och lite sådant, tror att mina småttingar är lite smått uttråkade..

PUSS!






Kommentarer
Postat av: minimamman

Fan va snygg sida du har! Avis.

Snygg sida till snygg brud ;)

2009-10-04 @ 21:07:08
URL: http://minimamman.blogg.se/
Postat av: Elli

Denna design hade jag innan! Det är jätte lätt och byta! Fast innan man hitta det så var det lite krångel. Men kul och testa sig fram lite! :) Hoppas allt är bra. Kram

2009-10-06 @ 18:40:11
URL: http://komplicerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0