Svik mig inte nu mamma..... <3

Jag är riktigt, riktigt, riktigt sugen på att gå ut denna lördag med! Päronen är lediga men ska visst efter alla dessa år fixa med huset..!!! (kors i taket!) Det behövs verkligen fixas om man säger så, egentligen från grunden. Jag hoppas på att dom kan ta barnen ändå.. Förstå mig rätt nu, dom ska beställa virke och färg mm inte måla i helgen alltså. Får iallafall veta ikväll.. Jag vill ju med Charlotte och Linda till Falkenberg på fest ju! Såg att Malin messat mig innan med, men kan inte skriva tillbaka för jag har inga pengar kvar. Jag slänger iväg ett inlägg till din facebook eller msn gömman.


Mamma, brorsan och kusinen e glada :D (Midsommar 09)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0