*sexsnacket* = råd till en killkompis, INGET annat!

Det var en hejdundrande fest i helgen, riktigt kul! Full blev jag också som jag hade satsat på haha! Det blev lite missförstånd på söndagen bara.. Jag får ett mess av en killkompis (Lasseman) där det står: "Hjärtat, jag vet att du inte kan svara men tack för sexsnacket igår.. hehe.. Kram" Att min kille fick slag och blev förbannad det flrstår jag för jag hade slagit ihjäl honom om det varit han! Men grejen är ju den att det verkligen inte var så! Jag ör inte den otrogna typen. Enligt mig är man otrogen om man säger till någon annan att man tycker om den personen om man har en annan.. Jag har varit med om så mycket skit som jag inte ens tänker gå in på! I vilket fall så är det ju så att det där messet handlade om på lördagen på festen. Det var Thomas, Lasseman, jag och Alexandra som snackade. Så började Lasseman att snacka om att alla tjejer är likadana inom sex men det är ju så himla olika det där.. Jag är en väldigt pryd tjej egentligen, det ska ni veta. Men helt plötsligt sitter jag och berättar hur han ska göra när han ska göra det riktigt skönt för tjejen och att han måste ta reda på om hon gillar det först för det är inte givet.. Därav detta retfulla mess dagen efter.. Jag förstår om det missuppfattas och sambon lär inte glömm det i första taget men det va verkligen inget annat! Vi har två barn ihop och jag har det bra som det är.. Vill jag ha en annan så avslutar jag det jag har först!

*Bilder från lördagen kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0