Jag e inte bitter.....

Just den där meningen och på Robert Gustafssons läppar när han härmar Tony Rickardsson är klockren med hur jag känner mig nu... Hela dagen igår och hela dagen idag (förutom vissa happy moments då..) har varit pissiga rent ut sagt!! Barnen har varit på värsta humöret ju; Alexander = RETSAM Amanda = GRINIG!! Så tror ni inte jag fick mitt roliga i månaden igår med.. Världens mensvärk!!! *ajajaj* Jag hade aldrig sådant innan jag satte in en spiral.. ugh! Men jag ska inte vara bitter länge till för imorgon är det fest med några av mina underbara vänner!!! Älskar er!!



Här går mina vänner från träningen, Charlotte passar på att göra sin ritual:
Vattna buskarna med överblivet vatten från träningen ;-) Du är ju för go!  





Vad diggar ni min son?? Bröderna fluff! :P


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja du e för go du me;) imorn ska vi ha skoj!! :P Tuff bild på alexander!

2009-10-09 @ 16:55:19
Postat av: Malin

Ooh men jaa, bröderna fluff! det var länge sen!



jaa självklart kan du komma hem till mig, så kan jag visa dig hur man gör bilderna, så fina!

Man måste ladda ner ngt som heter Picasa!

vi kan ju ta tacos o filmen samtidigt;P



Pussen!

2009-10-09 @ 20:09:47
URL: http://sveamaliin.blogg.se/
Postat av: JUNO

haha;D

2009-10-09 @ 23:57:57
URL: http://jjuno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0