Happy Halloween allesammans!!!

Hoppas ni får en riktigt kul kväll och festar loss ordentligt med era vänner. Själv är jag superbesviken, mamma blev sjuk så har ingen barnvakt.. Mobilen har gått varm idag med både mess och samtal men jag har inte svarat, så undrar ni varför så är det därför... Ha kul åt mig med allihop..

Det ringde på dörren nyss, det var ett gäng flickor som hade klätt ut sig till djävlar och prinsessor, dom va jättesöta. Tur vi hade godis hemma :-)

Alexander var utklädd till Batman på dagis, bara det att vi fick reda på det dagen innan, dåligt! Men som tur var fixade vi det, 79kr på Rusta.

Jag har inte skrivit här av två anledningar, jag har knappt suttit vid datorn, bara kollat facebook snabbt och min mail. Jag har varit trött på skiten.. Andra r att jag jobbat en del nu med så då pallar man inte sitta och skriva.

Idag var jag och Alexander, vi var på bio och såg på "Mamma Mu" Alexanders första biobesök, spännande ju :-)

Igå på fredagsmyset så kollade vi på Pinocchio :-)



Här har vi min lille superhjälte :-) <3



hehe batman gillar fotboll om man kollar han sockar.. ;)



Dont mess with me... <3




Kommentarer
Postat av: Becca

haha han e ju för sööööt =)

2009-11-01 @ 19:28:49
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0