God morgon mina kära Läsare!

Idag är det lördag som är lika med FEST för mig idag!! Gissa om jag ska ha skoj! Alexandra ringde igår och frågade om vi skulle festa ihop idag, ja lätt att vi ska ju! Vi ska vara hos henne, så kommer Thomas och Martin också, pratade med dom innan. Ska säga till Malin och Andreas också dom kanske vill med :-) Sen är det såklart flera, så som Maria tex, ska bli skojsigt :-)

Jaha idag blir väl fallskärmshoppet av för Rebecca & Luis.. GRATTIS till det! Hon kanske också vill med ut ju, bäst att kolla.








Nähä om jag skulle ta och gå in till Alexander, jag tycker att jag hör honom prata....




 



Titta på mina små solstrålar. Jag och Amanda gick in till honom nyss och som
ni ser å är han hennes största idol on är glad bara hon får vara nära honom.
Jösses vad jag älskar er!! <3 Ni är det absolut
bästa som hänt mig och kommer hända mig någonsin, det ska ni veta!



Kommentarer
Postat av: Becca

hihi så söta. Ja vi får hoppas nu att hoppet blir av, jag blir så sur annars. Tyvärr kan jag inte följa med ut, fosterbarnen är här.. Luis kan behöva hjälp med dom. Får bli en annan gång absolut =)

2009-10-10 @ 09:18:53
URL: http://beccizen.blogspot.com
Postat av: joelle

guuuuuuuud så söta! :)

2009-11-07 @ 03:27:45
URL: http://diistract.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0