Frågor & Svar.........

1. Hur gammal är du om fem år? 30

2. Vem var den sista du träffade? Pernilla

3. Hur lång är du? 165

4. Vilken är den senaste film du sett? 17 again

5. Vem ringde du senast? Klas (brorsan)

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ""Ja det blir bra. Kram" Till Penilla.

7. Vad är dagens planer? Städa, fixa middag och leka med barnen.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på. Är jag pratsjuk så är det roligast med telefon, annars mess.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är förlovade, har varit det i 20år nu.

10. När såg du senast din mamma? Det var för 3 veckor sedan när hon var barnvakt en helg åt mig.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du idag? Klockan 6.45 (Amanda väckte mig då)

13. Har du någon gång hittat en katt? Jadå, flera gånger. Finns massor av dom på landet!

14. Vilken är din favoritplats? Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i en stor mysig lägenhet eller hus med familjen. Hoppas även ah ett jobb som barnläkare eller liknande.

17. Vad skrämde dig som barn? Grävmaskiner! Dom såg ju ut som robotar med klor!

18. Vem fick dig att skratta senast? Amanda

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää

20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Brkar sova i linne och trosor eller pyjamas

22. Hur många kuddar har du i sängen? En, förut två men fick sådasna problem med nacken då så blev tillsagd att bara ha en. Nu fungerar det jättebra!

23. Hur många landskap har du bott i? ??? 1??

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja en gång hemma hos en vän i toaletten.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Jajjemen

27. Vilken är din favoritglass? Daimstrut

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mina skulder och sedan köpa en stor fin lägenhet! SPARA!

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Nej fy fan!

31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller te

32. Sover du på någon särskild sida? På mage med händerna mot magen är min favorit

33. Kan du spela poker? Haha nej

34. Tycker du om att mysa? Mys är lovely

35. Är du en beroendemänniska? Ja

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näää

37. Vill du ha barn? Har redan 2 de räcker!

38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, rorövovaroresospoproråkoketot, norska, engelska och lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och saker

42. Äger du dyra smycken? Nej
 
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Rallarhalva med smör och keso
Rostad macka fullkorn

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min pappa

46. Välj ett ärr på din kropp? På handen efter att en vän  lekt blodssyster med mig..

47. Vad har du för ringsignal? Bourbounstreet med Ultimathule

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mama har massa på vinden

49. Flirtar du mycket? Nää inte så värst, och nu är jag i ett fast förhållande så då flirtar jag inte alls

50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Öland

51. Kan du byta olja på bilen? Olja? Ja, men har ingen bil eller körkort...
.
52. Har du fått fortkörningsböter? Läs ovan...

53. Vilken var den senaste bok du läste? Håkan bråkan (läste den för min pojk)
 
54. Läser du dagstidningen? Nää, håller mig uppdaterad på nätet på aftonbladet. Ibland kollar jag Hallands nyheter också på nätet. Har en lokaltidning som är gratis me: Varbergsposten.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men köpet hänt bild och veckans nu varje månad. In touch oxå! Jag är hög på kändisar i Hollywood!

56. Dansar du i bilen? eeeh näää

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol

8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nya inkomstuppgifter för dagis.

59. När var du i kyrkan senast? Det var i maj.. Sambons dotter konfirmerades

Jag kom över dessa frågor när jag hittade Malin Wollins blogg, någon känd fotbollsfru jag inte vet vem det är. Har inte så stor kändiskoll när det gäller Sverige :)

Kolla in bloggen om ni vill:

http://blogg.aftonbladet.se/7148


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0