Vill ägna min överskrift åt Charlotte och hennes familj <3

Det är alltid jobbigt när någon så nära dör, och jag vet ju hur du kände för din farfar Charlotte. Men det kommer bli bättre med tiden för er alla.

Usch det där med döden kan jag fundera över i timmar.. Vad händer egentligen? Jag tror iallafall inte bara att det blir svart eftersom det finns spöken menar jag..

Idag var vi ute och lekte på lekplatsen jag och barnen. Supergott med luft! Alexander spydde ju igår med av vaccineringen, stackars pojk, och stackars soffa och matta!!!!



Här har vi min lilla smula på rikttbushumör. Hon älskar rutschkanan ;-)



Skrutten leker i sandlådan. <3



Här är våran nya bil förresten, en Audi :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!! Jaa, True Blood är riktigt bra! Jag gillar den skarpt! Lite småläskig emellanåt, ingenting för känsliga personer.. hehe! Hoppas allt är bra med dig!? Kram!

2009-11-04 @ 20:02:47
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0