Så vackra minneslundar är...

Hej mina kära läsare!

Idag när vi hämtat barnen på dagis så gick vi för att se om vi kunde hitta vår kompis grav, men det gjorde vi inte. Vi gav upp efter en halvtimmes letande för det var isande kallt, och sonen var ju inte sädr pigg på att glo på gravar han knappt inser vad det är för något.. Jag skäms så för vi har inte besökt Joels grav en neda gång sedan det hände.. Jag tänkte gå ut senare ikväll och kolla om jag kunde hitta den eller så tar jag det imorgon istället när man ser något, det blir ju snart mörkt menar jag. Vi gick och kollade på minneslunden på Sankt Jörgens kapell och det var otroligt vackert! Det låg ett ljus och en fin liten sten med massa blommor och en liten ängel på, det låg ett kort där man förstod att det var en liten bebis som dött.. Jag önskar att jag kunde förstå meningen med sådant!

Jag fick en förklaring en gång när jag kollade på Montels show, det handlar oftast om ett medium som kan ha kontakt med andra sidan. I ett program fanns det med en kvinna som úndrade vad meningen var med att hon skulle bära sin bebis i 9 månader och sedan en dag senare skulle den dö..?? Då säger mediumet att den själen behövde gå igenom det, tyvärr var hon ett verktyg som behövdes för det men högre makter ansåg att hon skulle klara av det.. Vad tror ni om sådant?

Igår skrev jag inget alls i min blogg som jag lovat, men jag jobbade 9-19 och fick inte riktigt ron till att sätta mig på jobbet och skriva. När jag kom hem orkade jag inte starta datorn så jag kollade på "Hem till gården" och "CSI Miami" Så det blev ingen film eller någon av de nya serierna jag kollade på.. Det får bli idag, jag är sugen på en riktigt bra film eller ett nytt avsnitt av "True blood"


Här kommer lite bilder på CSI Miami - gänget:



Den här bilden måste vara från säsong 1, kolla bara på Calleigh (t.h)
och Alexx (t.v) Snubben mellan Alexx och Horatio har jag aldrig sett
ens, men har inte följt det från alla säsonger tyvärr...



Här känner man igen dom mycket mera



Fin bild tycker jag, häftigt men ändå avslappnat.



Här har vi den klassiska scenen med Horatio och hans solbrillor,
allting blev så mycket roligare när man förstod hur
det liksom blev hans image. (Visades i lördags kväll)



Jag var bara tvungen att ha med en bild till.. Glömmer ju aldrig en
kompis ord om att han minsann är "knullvänlig" HAHAHAHAHA!!!!
Så kul hade jag inte haft på länge!!! :P

Nu är det bäst att jag sparar detta för datorn börjar krångla litegrann
(internet just) Men vi ses ikväll då kommer det mera









Kommentarer
Postat av: pernilla

hahah

ja du den kommentaren om knullvänlig kommer jag verkligen ihåg vem som sa det:)

haha trodde verkligen du hade glömt det:)

2009-11-11 @ 14:12:52
URL: http://pillsky.blogg.se/
Postat av: angelica - musiken är mitt liv

Tja =) Hoppas allt är bra med dig? Tänkte bara tipsa om min blogg som är till för dig som gillar allt inom musik & nöje! Kolla gärna in vad jag har för musik upplagd under kategorin "Musikuppdatering". Hoppas du inte tar allt för illa upp ;) Take care!

2009-11-11 @ 17:02:57
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0