Vet ni vad jag avskyr....

Jag hatar för det första otrogna människor, sedan efter det så hatar jag folk som ljuger, och sedan kommer en mycket irriterande liten skara! Det finns några stycken som jag vet.. Det är dom där människorna som nästlar sig in i MIN kompiskrets och bara tar och tar.. Med det menar jag då att dom aldrig ger tillbaka.. Dom lär känna mina vänner och sen ger dom inget tillbaka, dom är ju inte villigst att presentera nytt folk för mej. Nää då jag är så bra när det gäller nya människor.. Tur man har Lina.. Tur man vet vem ens äkta vänner är iallafall..................!!!
Alla som känner mig ska veta att jag klarar inte hur mycket som helst eller hur länge som helst.. En dag kommer ni som förtjänar det att få höra det från mig och då blir det inte kul. Man leker inte med mig...!! Alla människor har känslor, lär er det för helvete!





Kommentarer
Postat av: pernilla

nämen jösses vad e det som har hänt???

jag håller med dig att såna människor är väldigt falska.

finns här om du vill prata av dig

pözz

2009-11-28 @ 12:16:10
URL: http://pillsky.blogg.se/
Postat av: Becca

nåt särskilt som hänt? i alla fall, är ett jobb i derome jag sökt. Intervju på måndag, får väl se hur det går. Är bara ett vikariat, men ändå. Är alltid något =)

2009-11-28 @ 18:27:13
URL: http://beccizen.blogspot.com
Postat av: Therese

Men gumman vad har hänt???? PUSS

2009-11-28 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0