Vad skönt det var!!!

Imorse klockan 10 i det lite halvdassiga vädret tog jag med mig skruttan ut på en långpromenad tillsammans med Pernilla. Jag var rädd för att de regnade massor ute men det gjorde det inte. Ni vet vi gick i nästan 3 timmar!! Det var superskönt och jag känner mig sådär härligt slut i kroppen. Jag sitter och tänker på hur härligt det är med ett eget hem som man har, det är inte självklart för alla. Vi tar mycket för givet ibland..

Tomas från jobbet ringde innan, han undrade om jag ville jobba på tisdag 9-19 och det ville jag ju självklart! :D Så nu har jag tisdag och fredag i nästa vecka som jag jobbar och det känns jätte bra!

Igår kollade jag på "Scar" från 2007 men det var ingenting för mig. Jag gillar inte skräckisar som handlar om tortyr! Jag visste inte att det var så mycket äckligt man fick se, men den får en 3:a (av 5) av mig eftersom den var spännande ändå.





Joan Burrows återvänder till sin hemstad för hennes brorsdotter/systerdotters examen.
Samtidigt när hon är tillbaka ställs hon öga mot öga med seriemördaren som hon och
hennes bästa vän blev kidnappade och plågade av.

Kommentarer
Postat av: Therese

den har jag tänkt att se faktiskt... blir nog att jag kikar på den i kväll.

2009-11-06 @ 16:56:14
Postat av: 14 år & första syskonet 1 månad

hejhej!

Läs gärna min blogg, som handlar om mig & mitt liv som stora syster till en 14 år yngre lillebror.

kram!

2009-11-06 @ 19:52:55
URL: http://handensfemfingrar.blogg.se/
Postat av: Danielle'- livet enligt mig

den verkar bra!

2009-11-06 @ 23:26:16
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: emma

Jag har nu börjat blogga hos Katrin Zytomierska!



Hoppas du har en fin lördag. / Fröken Bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0