Vaccinerade nu, härligt!

Det gjorde inte alls ont att vaccinera sig, kändes ingenting. Efter ca en halvtimme, däremot kände jag mig lite yr och illamåenden men det gick snabbt över igen. Alexander stackaren är livrädd för dprutor så han skrek så att resten av barnen lär velat springa hem och gömma sig! Det sjuka var att efter att hon stuckit in nålen utbrister hon "Nej jösses, vi gjorde fel!" Efter dom orden fick jag en lätt chock och ville sjunka ihop på golvet. Hon var en millisekund från att ge honom en vuxendos!!! Vilken tur att hon märkte det! Iallafall så innebar ju det att han fick ta sticket en gång till!

Jag var hos min söta vän Therese idag, vad kul vi hade!! Haha vi blev rejält skrämda över spökvideorna på youtube jisses vad vi skrek :-) <3¨

Vid 12 kom min andra underbara vän Charlotte och hämtade upp mig hos Therese, dags att träna. Vi var såå duktiga eller vad säger du Challeballe hehe.. Grattis igen på födelsedagen ;-)





Kommentarer
Postat av: Therese

Men gud, stackars Alexander haha! Gud va läskigt men tur dom märkte det med dosen direkt! Skönt att ni är vaccinerade nu :) ! Tack för en mysig förmiddag hjärtat!!!!!! PUSSSSSSSSSS hälsa din vän grattis )

2009-11-02 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0