Vaccin eller inte?? Jag tycker att ALLA ska ta det

Hejsan alla glada läsare!

Det är sådant himla tjafs på om man ska ta vaccinet eller inte. Vet ni vad jag säger då..??
"HELLRE DÅLIG UPP TILL TRE DAGAR ÄN ATT RISKERA ATT DÖ I SVININFLUENSAN" Tånk på det alla.. Om ni inte tänker på er själva så tänk på er omgivning..

Dagens film HISSAD eller DISSAD:
Den jag ska skriva om blir Johan Falk - Operation Näktergal. Jag tycker att hela den serien är riktigt bra! Men just denna tänkte jag HISSA idag faktiskt. Betyg: 5/5


Thriller från 2009 med Jakob Eklund, Joel Kinnaman, Henrik Norlén, Stipe Erceg, Mikael Tornving, Marie Richardson, Meliz Karlge, Jacqueline Ramel m fl..

Göteborgspolisens grupp för särskilda insatser, GSI, har fått order att identifiera och gripa de som ligger bakom den allt växande importen av unga kvinnor från öst som prostituerar sig på Göteborgs gator. Johan Falk rekryterar Hanna, en ung polsk tjej som jobbar i baren på en tysklandsfärja, för att infiltrera toppskiktet hos de som ligger bakom verksamheten. Men Hanna går längre i sin uppgift än vad någon hade räknat med, och situationen dras till sin spets när Johan och hans kollegor hamnar längre in i den moraliska gråzonen än någonsin tidigare...



Kolla in min sons nya utstyrsel, han gick från clown till det läskiga
SPÖKET.. Hehe han är så söt!!



Jag sitter vid datorn och ser fundersam ut, är helt inne i alla requests
på facebook som jag måste "confirma" Dom tar ju aldrig slut!




Kommentarer
Postat av: Malin

Men va zöt du är Lina <3

Vad skall du hitta på till helgen?

haha ngt planerat:)

(frågar ja en söndagskväll)

Puss!

2009-11-08 @ 21:53:11
URL: http://sveamaliin.blogg.se/
Postat av: 14 år & första syskonet 1 månad

hej!

Åhh, vad roligt, jag är jätte tacksam om du vill läsa min blogg.

Min lillebror ska heta Emil.



förresten, OM vaccinet ! jag tkr också Alla ska ta det.

Och jag måste ta det, för min lillebror skull :)

kram på dig!

2009-11-09 @ 16:31:41
URL: http://handensfemfingrar.blogg.se/
Postat av: Becca

vi ska ta vaccinet när vi får.. ska ge liselle oxå så ge amanda ni me nu när man får de.

2009-11-09 @ 19:19:48
URL: http://beccizen.blogspot.com
Postat av: Therese

hahahaahahahahahahah så jävla söta kläder Alexander har på sig haha!! Såna "fötter" vill jag oxå ha :D

2009-11-10 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0