Underbart god mat igår!

Ärligt talat hörni, jag trodde jag skulle spricka!!! Vi var hos svärfar igår och åt kalkonmiddag och det var det godaste jag ätit på länge! MUMS! Alla åt så mycket mer än vad man behövt egentligen, man skulle ju lätt kunnat lägga på sej några extrakilon på bara det hehe...

Rebecca ringde igår och undrade om jag skulle med ut på lördag, och det hade ju varit skoj. Jag måste bara checka läget med mamma först och se om hon kan vara barnvakt. Rebecca ville ha sällskpa till Hajen när hon skulle handla så jag åkte med henne. Det var kul att komma hemifrån lite och snacka lite med henne. Vi träffade Monika på Hajen med, och Johanna, men hon sa att hon inte orkade pratat med någon idag om vi ursäktade ;) Det var lugnt man har såna dagar ibland så ingen fara för min del. Men med Monika snackade vi en stund, hon kanske ska åka med oss till Charlottes fest om två veckor för jag tror att jag fixat skjuts av sambon..

Dagiskorten kom idag, gud vad vackra dom blev båda två!! <3<3<3
Det blir inget luciafirande med föräldrarna i år eftersom det är en söndag. Tråkigt tycker jag, dom ska fira själva på måndagen så det blir till att köpa luciakläder men inte att man får se dom sjunga :( Alexander ska iallafall vara stjärngosse och Amanda tärna.



Här är mina söta barn på väg till farfar på middag. Visst blev Amandas
nya outfit bra??? :D



Sötnöt..  Vi sitter i bilen och väntar på att sambon ska köpa blommor
till svärfar.



haha alltid ett leende på läpparna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0