Sitter på jobbet.....

Hej alla fina folks därute!

Vad har ni för er? Själv sitter jag på jobbet, slutar kl 22. Han jag har hand om ligger i sängen nu och kollar på teve. Jag längtar inte precis efter promenaden hem för det regnar! Men det är lugnt jag har ju paraply, eller rättare sagt två... Ett hade jag glömt här sedan sist så jag snodde sonens spiderman-paraply innan. Han blev ju inte gladast precis hehehehe.. Jag ska försöka att inte glömma nåt på jobbet sedan för det brukar jag vara en riktig höjdare på! Innan när jag gick till jobbet så ringde Linn och vi pratade en massa strunt som alltid är lika kul :) Dock tappade jag en av mina favoritvantar så hoppas kunna hitta den på vägen hem.. SNYYYFT nu skulle jag haft en kompsi med mej, typ Pernilla som kunde sett att jag tappade den, hon brukar ha sån bra koll. Fråga bara vem som vet var min mobil är när inte jag vet ;) <3

När jag kommer hem tänkte jag att vi skulle se en spökfilm: "The echo" Får se om jag orkar, annars drar jag på "Hem till gården" En kycklingpizza ligger hemma och väntar på mig sa sambon, så mumsigt ;)

ETT STORT GRATTIS TILL DIG THERESE OCH JOHAN SOM FICK EN LITEN EMMA!!! Hon är säkert jätte sööööt <3
Gissa om du ska berätta allt om förlossningen sedan Therese ;)

Ha en bra fredagskväll alla



Denna serien är underbar! Det är så lätt
att själv kunna känna igen sig i vissa saker.
Jag erkänner att jag störde mig på den
brittiska accenten i början men nu är det
bara charmigt :)



Kommentarer
Postat av: pernilla

jaså du har tappat bort saker nu igen Lina hehe

du är väl rolig..

2009-11-13 @ 21:58:17
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0