Sitter på jobbet igen.. Härligt =)

Idag har tiden gått otroligt fort på jobbet!!! När jag kom till jobbet var det nästan dags för att gå ut igen. Vi skulle till systemet och til Netto. Senare ville han ha planka, så jag och Jocke fixade det och det blev minsann över förväntan! :-) Vi snackade om det där med utomjordingar och världens undergång. Jag fick höra massa roliga nya konspirationsteorier.. Hehe.. Men vem vet om vad som är sant...??

Fick mess från Malin innan, hon vill eventuellt börja träna med oss, trevligt trevligt hon är så välkommen in i träningsgänget :-)

Sitter och pratar lite med Charlotte i telefon nu, vi har alltid mycket att snacka om vi två <3

Linn ringde på hörde jag, men får messa henne och be henne ringa upp igen. <3


Jag måste ju passa på att dissa en film jag såg igår: "The Children" Den var helt okej men man fattade inte poängen med den, och varför barnen blev som dom blev....



Fem familjer med många barn samlas under julhelgen i en liten stuga ute i skogen. Så många barn ihopfösta i ett sådant litet utrymme bäddar självklart för en explosiv cocktail, och när ett av barnen insjuknar börjar saker och ting verkligen ta fart. Vad som verkar vara en serie bisarra olyckor slutar med att en förälders liv får ett väldigt blodigt slut. Men var det en olyckshändelse, eller är det något vansinnigt fel på barnen? Tom Shankland har skapat en film som konstant håller dig på vakt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Darling!

Hur är det!?



Vi skall ju ses nästa tisdag!:)

Vad tycker du vi skall hitta på?

Andreas fyller år onsdagen där (25nov), så jag skulle behöva köpa en present till han!



Pews !

2009-11-17 @ 21:31:23
URL: http://sveamaliin.blogg.se/
Postat av: Conny

Håller med om att det var lite kasst att man aldrig fick veta något om varför barnen blev som de blev. Jag tror i alla fall budskapet var att många föräldrar och andra vuxna idag låter barnen härja fritt, barnen tar över och har makten över sina föräldrar. Och lite så är det ju tyvärr.

2009-11-27 @ 11:45:37
URL: http://connysord.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0