Saknat mej....?? =)

Jag har iallafall saknat er och att få skriva av mej om filmer osv. Jag har jobbat en hel del nu igen så har inte riktigt orkat blogga, men nu känner jag mig på g igen. Tack alla ni som läser min blogg!! <3

Jag såg Butterfly effect 3 revalations häromdan, en mycket bra film tycker jag faktiskt. Ettan var såklart bäst, medan tvåan var sådär.



En ung man som har förmågan att resa i tiden gör sitt bästa
 för att försöka lösa mysteriet med sin flickväns död.

Directed by Seth Grossman. With Chris Carmack, Rachel Miner, Melissa Jones


Jag har ett beroende.. True blood.. Ojojoj vilken bra serie, vet inte vad jag gör när jag snart sett klart hela säsongen.. Finns ju inga mer ute ännu.. :/ Jag såg säsong 2 avsnitt 4 igår, då var det en jättelåmng scen där dom pratade svenska (Alexander Skarsgård är ju med, snygg som han är..) Det var grymt, de ska sparas! Men faktiskt om jag fick välja så hade jag valt Bill..



mmmm....



wow alltså..






Du får gärna bita mej...






mmm...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0