Pissregn hela dagen..

Livet är underbart eller vad säger ni??.. Jaja men man ska väl inte klaga kanske.. Jag fick ju suttit inne i soffan  och kollat på massa film ju. Det är ju en bra anledning att få vara inne. Jag skulle varit ute och gått med Pernilla idag på förmiddagen men hon hade huvudvärk :( Vi skulle tränat box nu ikväll med men jag pallar inte det jag är så seg, och det kan ju bero på att jag suttit i soffan och slappat..

Imorse efter att vi lämnade barnen så kollade jag och sambon på "Pandorum" Den var riktigt bra!



Två astronauter vaknar till liv ombord på en rymdfärja. Det är kolsvart, de är desorienterade, och det enda ljud som hörs är ett gnisslande från rymdfärjans inre. Astronauterna minns ingenting - vilka är de och vilket är deras uppdrag? Den enda vägen ut är genom en trång och mörk passage. När Bower kryper in i passagen inser han att de inte är ensamma ombord. Sakta avslöjas farkostens skrämmande och dödliga hemligheter.

Thriller, Skräck, Science Fiction från 2009 med bla Ben Foster, Dennis Quaid, Cam Gigandet, Yangzom Brauen, Niels-Bruno Schmidt, Antje Traue mfl.


Lite senare nu på eftermiddagen passade jag på att kolla på "The heartbreak kid" Det var en riktigt härlig komedi och jätterolig!



En nygift man upptäcker under sin smekmånad att hans val av fru kanske inte var det allra bästa. Hon visar sig vara en mardröm och det blir inte lättare när han samtidigt möter sin riktiga drömtjej.

Drama, Komedi, Romantik från 2007 med bl.a Ben Stiller, Michelle Monaghan, Jerry Stiller, Malin Åkerman, Carlos Mencia, Rob Corddry, Stephanie Courtney, Ali Hillis, Kathy Lamkin, Nicol Paone, Joel Bryant m.fl.





Kommentarer
Postat av: Malin

Ah de kan vi ju köra, men kom på de lönen kommer ju in på ONSDAGEN! hehe, men de ordnar väl sig!

hehe

JADÅ jag skall hjälpa dig, kan ju komma hem till dig ngn dag så kan jag visa dig ;)

Det är superlätt när man lärt sig:)

Puss!

2009-11-18 @ 20:03:19
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0