Nu har jag fått min dos av.....

Hej igen och god kväll på er!

Idag fick jag två rejäla doser av Linn och Charlotte :P I förmiddags pratade jag en bra stund med min underbara vän Linn, jösses så jag saknar dig!! <3 För en stund sedan ringde Charlotte och vi pratade i 54 minuter men det kändes som det bara var i 5. Nu känner jag mig hel igen, så glad jag blir av mina vänner. Underbart! Love you Charlotte <3



Här är jag och Charlotte, jag är världens lyckligaste som har en vän
som du, utan dig vore jag bannemej inte hel!!!!!



Ååå vad jag älskar detta kortet på mig ocj Linn, funderar allvarligt på
att förstora upp det eller något.. Är glad att jag lärde känna dig du
betyder så otroligt mycket för mig!!! <3



Nu ska jag ta och se en film, eller bli det en del till av någon av serierna.. Har inte riktigt bestämt mig..
Imorgon blir det en lång morgonpromenad med en annan underbar vän till mej: Pernilla :D:D:D<3

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: angelica - musiken är mitt liv

tack! :) jaa det lär jag nog göra, kika på min lite då och då du med :D

2009-11-12 @ 00:11:34
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0