Ja se det snöar, ja se det snöar..

Ja såg ni det innan, här i Varberg snöade det lite, min son satt och spelade bilspel på datorn och blev alldeles till sig när han såg det! Men nu har det slutat igen.. Brukar ju inte vara långvarigt precis... Jag sitter på Farmville (på facebook) lite nu och fixar till min supersnygga gård, man tackar så mycket för alla "gifts" av sina vänner :) Har nu ca 64 st att acceptera och inte krymper det precis, men jag är tacksam!







Amanda ha precis vilat lite och hon är ju sådär härligt tjurig när hon är nyvaken, ska sätta mig och kolla i en bok med henne så ska hon nog bli gladare. Sambon lagar mat: Lasagne står det på menyn dag.



Det är såå gott! Alexander har har precis lärt
sig eller bestämt sig för att han gillar det.


Det ska bli kul att jobba ikväll, men lite tråkigt är det att jag missar myskvällen med min söta son, men  vi ska ha en myskväll imorgon med så jag kan vara med också.



Hösten är så mysig på så sätt att man kan sitta och tända ljus och
ha det gott i mörkret i soffan under en filt. Myspys!

Nä nu drar jag, skriver lite från jobbet senare om jag hinner och känner för det.

KRAM











Kommentarer
Postat av: alin

Myzz :)



Ah min foundation kostade 155:-

Sen var jag tvungen att köpa en max factor produkt till för att då det där kittet.

Så jag köpte en eraser (täckstift)

SÅ fick jag kittet GRATIS!

Visst kittet är inte så stort, men de är gratis:)

FOUNDATIONEN VAR SKIT BRA!

Den jag fick i kittet;P



hur är de med Lina?



Sjukan sa inget speciellt, bara "influensa" osv..

ja du såg på bloggen kanske?

Jag kom hem , kollade på hem till gården, sen somnade jag 13-16 !! <3

Puss

2009-11-13 @ 16:13:10
URL: http://sveamaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0