Ibland går det otroligt fort...

Hej allihop!

Pernilla kom hit idag vid 5tiden, och vi gick väl på långpromenixen kl 6, NU kl 20.36 sitter jag vid datorn igen :) Vi var hemma på ett stopp hos Pernilla också och fikade lite, myspys. Träffadre svägerskan i affären med, kul faktiskt för det var längesen. Hon har mycket energi den damen och det smittar av sig så det känns bra det. Hon skulle hem och se på "Ullared" ni vet den där skiten i 5an.. Fattar inte hur man kan tycka skiten är kul.. Men iofs så har jag mina anledningar till varför jag inte kollar...!! Sedan är det väl bra att vi alla är olika ;-)



Måste vara sååå kul att se en såpa om Gekås..


Idag satt jag och gjorde en liten önskelista på allt jag vill köpa eller få.. Jag kollade på Jysk och IKEA, hittade massa kul jag vill ha..



Jag vill byta ut dom vi har nu till dom här, jag gillade dom. De finns på Jysk.



Denna bokhyllan föll jag handlöst för! Antingen att vi tar denna
istället för vitrinskåpet vi har eller så får Alexander ha denna
i sitt rum och ställa lite fina saker mm. Finns på Jysk



Detta bordet vill jag ha sedan till soffan, det är exakt ett sådant
bord jag drömmer om! Finns på Jysk det med.


Jag visar fler saker i nästa inlägg..


Imorgon ska jag jobba 9-19, undrar just vem jag ska jobba med...??


Jag började följa två vampyrserier igår, följ dom ni med, två väldigt bra serier faktiskt:




Drama/Rysare från 2007 med Anna Paquin, Ryan Kwanten, Rutina Wesley, Alexander Skarsgård m fl..

Sookie Stackhouse jobbar som bartender och har en telepatisk förmåga. Hon uppskattar sällskapet av vampyrer då de inte har en hjärnaktivitet som hon kan läsa. Sookie och hennes bror Jason blev uppfostrade av sin mormor efter att föräldrarna dött. Sookie försöker hålla sin telepatiska förmåga hemlig men hennes chef Sam Merlotte har också en hemlighet ...






Drama, skräck, romantik från 2009 med bla Paul Wesley, Nina Dobrev, Steven R. McQueen, Katerina Graham, Michael Trevino mfl..

Kortfattat handlar det om Elena, en sorgtyngd high schoolflicka som finner viss tröst hos den nya killen i skolan, Stefan, utan att veta att han är vampyr. För att komplicera saken har killen en ond brorsa som gillar att ta livet av teens. Gott om både blod och romantik med andra ord, när Kevin Williamson (Dawson's Creek, Scream-filmerna) gör comeback som manusförfattare.



Igår kollade jag och sambon på den sista Johan Falk-filmen (De fredlösa) MYCKET bra film! Det känns som om dom kommer göra flera stycken så småningom, hoppas..




Ett sprängattentat riktat mot en kvinnlig åklagare sätter igång en händelsekedja som leder fram till att några av GSI:s mer tveksamma metoder för att få fast buset kommer upp i ljuset och får stark kritik, med effekten att gruppens blotta existens ligger i farozonen.


Jag vet inte riktigt vad det blir för film ikväll, men det återstår att se, recension får ni imorgon :-)




Kommentarer
Postat av: Malin

JOhan falk filmerna är ju SÅÅ bra, sett alla 6 :)

OO de där tvålkoppen o de va så fint!

Men jah har precis köpt en ny för ca 2 veckor sen, jättefin på gekås för 15:- !



Ja vi får ut och rumla snart igen, om inte annat så blir de ju hos Challe den 28:de :)



Pusspuss!

Saknar dig fan hjärtat:D du är så go så!

2009-11-10 @ 08:10:19
URL: http://sveamaliin.blogg.se/
Postat av: pernilla

Nämen bojkottar du Ullared hehe icke bra du hehe

ja våran promenad var hur go som helst det var helt underbart det får vi göra om tycker jag.

jysk, Ullared och Ikea e rena himelriket av ställen hade man fått 10 tusen så hade man lätt kunnat spendera dom på dessa ställerna...

2009-11-10 @ 09:25:20
Postat av: 14 år & första syskonet 1 månad

haha,jaa roligt !

Emil är ett fint namn, tycker jag också.

Du undrade om han hade mycket hår osv.

Nej, inte mycket, men lite & det är brunt.

Jag tror han blir brunett :)

2009-11-10 @ 17:18:11
URL: http://handensfemfingrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0