En ny serie som haft premiär....

Hej alla glada läsare, och trevlig fredag!

Har ni kollat in den nya serien "Navy CIS Los Angeles" om hade premiär i tisdags kl 21.00?? Vi har en inspelningsbar hårddisk så vi hade redan det klockat på den tiden varje onsdag, det brukar ju vara "The Mentalist" då, jag älskar den serien! Men den har antagligen uppehåll igen så då får vi se vad denna serien har att ge. Jag är inte sådär jätte förtjust i den, men jag kanske behöver några avsnitt att lära känna de nya karaktärerna.. Skriv gärna vad ni tycker om den om ni nu följer den.



Jag hittade mest bilder på det nya gänget när dom står och glor på deras
stora dataskärm antar jag hehe... ;)



Här är två av karaktärerna som ni känner igen från några av de senaste
avsnitten av Navy CIS, de hjälpte Gibbs och gänget med ett fall.



Här har vi det äkta Navy för mig :D Gibbs må vara rätt gammal men
ack så snygg!! 




Här har vi säsongen då fortfarande Kate var vid liv, saknar henne
och Tonys små kärleksgnabb, för visst var dom allt intresserade av
varandra..?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0