Deras hus kommer bli superfint...!!

Idag var hela familjen ute hos mina päron, där blev fullt hus idag: mamma, pappa, Klas, Christoffer kusin, jag, Henke, Alexander, Amanda, Jesper och Ida. Mamma och pappa bjöd på pizza som Henke, Alexande, Christoffer och Klas var och hämtade från Derome. Jag är bara avskyr den pizzerian nu och missförståndet därtill också... Dom la inte såsen på kebabpizzan och det blir inte lika gott, plus att Henke missade en burk så jag fick bara pyttelite sås som Jesper inte hunnit hälla på sin pizza så det va verkligen SKIT ÄCKLIGT!!

Mamma och pappa ska äntligen fixa vårat slitna gamla hus, så nu håller det på att bli mörkblått, superfin färg ju! Dom som jobbar där ska sätta dit nya fönster och fixa hela toaletten, allt ska bli nytt därinne. Sen ska hallen byggas ut, och så ska det bli ny trappa och dörrar. Jösses vad nice! Efter det så ska dom ta sakerna lite eftersom, bland annat köket ska göras om helt osv.

Just nu sitter jag och pratar med Therese och Rebecca på msn. Therese ska snart ha en liten bebis, oj vad vi ska ut och gå sen och umgås en massa!!! :-) Du är en superdupergo vän Therese gläm aldrig det. Rebecca ska jag träffa på torsdag blir det nog, hon är också en toppenvän som jag träffar alltför sällan med.. Ändring på det Rebecca!! :-) Vilka minnen vi har hehe

Nu ska jag kolla på teve och sedan blir det film, en ny med John Travolta "Pelham 123"



Kolla in den, började se den sist och den är jättebra det lilla jag sett

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va fint skrivit Lina! Jag blev helt tårögd :D Du är så underbar!!!!! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Therese

2009-11-01 @ 19:57:41
Postat av: Becca

oj, då händer de grejer där borta i kg.. Kul att få lite nytt hemma =) Ja vi får ta å ses oftare... Men nu lär jag ju vara ledig varje torsdag, så då får vi träffas å tjöta massa skit. Vi har många goa minnen alltså haha.

2009-11-01 @ 20:33:25
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0