Dagens tips...

Igår kväll var dte lite söndagsmys som gällde. Vi kollade på två filmer: "The Echo" och "Zombieland" Den sistnämnda såg jag inte klart, jag kom till halva sen somnade jag. men det var inte för att den var dålig utan för att jag var supertrött! Det är iallafall två tips till er, dom var mycket bra.




En man är villkorligt ute ur fängelset och bor i sin nyligen döda mors lägenhet. Han hör en massa bråk från grannlägenheten, där en polis bor med sin fru och sin lilla dotter. Samtidigt som han försöker lappa ihop förhållandet som sprack när han satt inne, försöker han hjälpa grannfrun och dottern. En re-make på den fillipinska spökfilmen Sigaw.

Skådespelare: Hrant Alianak, Jamie Bloch, Jesse Bradford, Iza Calzado, Kevin Durand, Carlos Leon




I en post-apokalyptisk framtid fylld av zombies försöker
en grupp människor ta sig genom landet till ett nöjesfält
där de tror sig vara säkra

SKÅDESPELARE:

  • Jesse Eisenberg - Columbus
  • Woody Harrelson - Tallahassee
  • Emma Stone - Wichita
  • Abigail Breslin - Little Rock
  • Amber Heard - 406
  • Bill Murray - Himself
  • Derek Graf- Clown Zombie


  • Kommentarer
    Postat av: Conny

    Tyckte också "The Echo" var bra. Hoppade till lite när grannen kikade genom titthålet :P

    2009-11-27 @ 11:49:33

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0