Dagens tips blir en film jag såg igår..

Hej allihop!

Igår såg jag en sådan underbart bra film: "Marley and me" Det var en riktigt bra komedi som inte var för överdriven utan man kunde känna igen sig i den också, så ett bra tips till er som inte sett den: Tänd lite ljus en kväll, släng i filmen i dvd:n, bädda ner dig med täcke och kudde i soffan och bara njut!



Nygifta John och Jennifer Grogan skaffar sig en hund, Marley. Men Marley har inga planer på att snällt foga sig som husdjur och paret Grogan får kämpa med en hund som gör lite som han själv vill, men som till slut kanske kan lära dem något om livet.

Owen Wilson, Jennifer Aniston, Haley Bennett, Eric Dane, mfl.




Jag är ett stort fan av Jennifer Aniston, så jag blir lika lycklig varje gång jag får se en film med henne. Hon är verkligen en suverän skådespelerska som är jordnära och så fruktansvärt snygg utan att behöva anspela på sin sexualitet så himla överdrivet som vissa andra gör.. ärligt talat så ser det bara så löjligt ut..

Kommentarer
Postat av: Anonym



jag har laddat ner den filmen nu så jag ska se den efter criminal minds..

2009-11-12 @ 20:10:28
URL: http://pillsky.blogg.se/
Postat av: 14 år & första syskonet 1 månad

ja,han är jätte söt!

Jag ska krama honom, det gör jag hela tiden ändå.

Bilden blev för övrigt väldigt bra på honom :P

2009-11-12 @ 21:47:50
URL: http://handensfemfingrar.blogg.se/
Postat av: 14 år & första syskonet 1 månad

ja,han är jätte söt!

Jag ska krama honom, det gör jag hela tiden ändå.

Bilden blev för övrigt väldigt bra på honom :P

2009-11-12 @ 21:48:12
URL: http://handensfemfingrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0