TRÖTT....

Jag sitter på jobbet nu och längtar hem till soffan och teven.. Jag är en aning slö nu känner jag.. Men Charlotte svarar inte i telefon så jag hoppas på att Linn svarar sen så jag har nån att snacka med på vägen hem.. Hatar att gå ensam i mörkret.. Det blir inga kort idag jag hittade inte ens sladden till digitalkameran ju. Fick en ny av sambon ser ni :-D

Detta fick mina söta barn: <3

Alexander               Amanda
Bilbana                     Docka (SKrållans lillasyster, Lillan)
Cars - bilbana           Dockstol
Bil-dragracing           Hello Kitty - mössa o Hello Kitty- byxor
Bok o cd - Cars         Tunika o leggings- Bamse
Stickers                   Tunika (Vit med svart mönster)
Helikopter                 2 par mössor och vantar
fordonslåda               Bowlingset med djur
mössa o vantar         Klänning och skjorta
byxor o tröja             100:-
100:-                        kjol
Bok -Barbapapa           



Igår var jag och Alexander på bio förresten, vi såg "Lilla spöket Laban, Bullar och bång"



                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0