Snart mörkt ute igen....

Det är inte många timmar det är ljust ute nu.. Jag verkligen bävasr inför imorgon.. Upp kl halv 6 SENAST och sedan måste jag väcka barnen, vi måste gå hemifrån senast kl 06.05.. Fy attan vad jag kommer att inte vilja de hehe.. men de ska nog gå bra, Alexander tycker det ska bli jätte häftigt att gå i mörkret :-)

Jag såg en film igår förresten: "Carriers" Jag råkade somna ifrån slutet men den var helt okej tycker jag. Jag ska se klart slutet ikväll så får se vad jag tycker om det.



Fyra vänner flyr från ett pandemiepedemi men inser snart att de själva
 är mycket farligare än alla virus...


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha så jävla roligt att vi gillar samma filmer, denna har jag tänkt se i kväll nämligen. Hoppas den är bra!! Pussa!

2009-12-04 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0