Snart helg igen...

Ja ibland undrar man vart dagarna tar vägen, men det gör mycket när man har jobb med. Jag ska säga er att jag äskar jobbet och trivs så himla bra! Tack Tina Johansen! Det är ju tack vare henne som jag är där. Tur att jag frågade henne.

Vet ni vad.. Igår blev Alexander bjuden på sitt första barnkalas hem till Felix, jag blev alldeles rörd. Det känns nog större för mig än för honom skulle jag tro ;)

Om en stund kommer Pernilla och hämtar sin cykel, tack för lånet igår.

Imorgon är det mysfredag, får se vad vi ska se för film då..

På lördag ska vi hem till svärfar och baka pepparkakor med honom och hans  tjej och hennes son Marcus, hans tjej Sandra och deras dotter Engla. MYSIGT :)

Jag har sett klart filmen "2012" nu.. Hoppas jag och mina barn slipper uppleva det och att inget liknande händer då.. Jag är faktiskt lite skrajsen med allt som har med mayakalendern att göra...





John Cusack ... Jackson Curtis

Amanda Peet ... Kate Curtis

Chiwetel Ejiofor ... Adrian Helmsley

Thandie Newton ... Laura Wilson

Oliver Platt ... Carl Anheuser
Thomas McCarthy ... Gordon Silberman (as Tom McCarthy)

Woody Harrelson ... Charlie Frost

Danny Glover ... President Thomas Wilson

Liam James ... Noah Curtis

Morgan Lily ... Lilly Curtis

Zlatko Buric ... Yuri Karpov

Beatrice Rosen ... Tamara

Alexandre Haussmann ... Alec

Philippe Haussmann ... Oleg

Johann Urb ... Sasha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0