Ser du de vita banden i taket Pernilla...??

Hahaha vilken kväll vi hade igår! Vi hade en kul dag i övrigt iofs. Jag fick mess från jobbet om jag kunde jobba som idag och imorgon kväll. Idag kunde jag inte för jag hade ingen som kunde se till barnen, men imorgon tar Pernilla dom, tusen tack! :-) Hon tog tiden idag 9-19 så det var ju bra det iallafall.

Vi åt tacos igår kväll och kollade på två filmer: "Penelope" och "Doghouse" 



Penelope har fötts med en tvättäkta sagoförbannelse: istället för näsa har hon ett stort gristryne i sitt vackra ansikte! När killarna ser henne flyr de sin väg skrikande, men Penelope är fast besluten att hitta den stora kärleken!



Tur de finns scarfer.. :-)




hehe...  En jätterolig och mysig film. Se den!






Ett gäng killar åker till en avlägsen by för att hjälpa
en av dem att komma över sin skilsmässa. Väl där
upptäcker de dock att ett virus har förvandlat alla
kvinnor till manshatande kannibaler....




I slutet på Doghouse så orkade jag inte hålla ögonen öppna, var alldeles för trött och det var en riktig jävla skitfilm!! Iallafall så vaknade jag till och yrade, det kändes så verkligt. Jag såg alltså en massa vita band hänga ner från taket och frågade om Pernilla såg som. Jag frågade vad dom gjorde där, men i samma stund som hon sa att "det finnd inga band i taket" så sa det bara poff! DÅ fattadej ag att det nog inte funnits några där. Jag sa ändå att snälla säg att du såg dom, så försökte jag sträcka händerna efter där dom hängde utan resultat haha :P Sedan märkte jag att Pernilla låg med huvudet mot mig så jag frågade henne när detta hände.. Hon hade väldigt kul åt det och det förstår jag :D Nu vet ni hur min kära sambo har det emellanåt när jag vaknar och yrar sådär :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0