Sådärja..

Nu funkar vårt internet igen med en mycket bättre leverantör! Dom var så schyssta så dom fixade igånng internet redan idag (annars brukar de ju ta en vecka) Tack snälla ni! Nästa vecka kommer telefonen och sen är det bara alla kanalerna jag saknar.. men det får vi fixa senare..

Jag fick aldrig någon barnvakt så det blir till att vara ledig idag, så jag håller på att tvätta och leka med barnen. Imorgon är dom lediga eftersom dom ska vara på dagis hela fredagen för då ska jag jobba. Dom lär ju vara helt slut på myskvällen sen stackarna.

Jag har inget nytt filmtips just nu eftersom jag inte sett någon sen jag skrev sist. Men ska se en film ikväll så då kommer jag tillbaka.



Brrrrr.. Såhär kallt är det ute nu!!!



Visst är etta kortet mysigt, tidig höst och barnen njuter



Far o son i kojan i skogen, myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0