Mysmorgon...

Ooh vilken mysig morgon jag och barnen hade imorse. Vi behövde inte stressa till dagis eftersom dom är lediga idag, så det var helt underbart! Vi låg i soffan och kollade på barnprogram, och sen blev det lite frukost feamför teven. Men jag ska äta snart jag är inte sugen riktigt ännu, har nog inte vaknat riktigt ordentligt än. När jag gjort det tänkte jag att vi skulle ut och gå runt fästningen och sedan gå och handla lite. Myyyys!

Igår kväll ringde Charlotte och vi snackade säkert en timme! Det är så kul för vi ha alltid en massa saker att prata om, me like.  ur man har någon man kan berätta precis allt för <3 Ni vet jag hade blivit tokig annars hehe..

Jahopp undrar just vad resten av veckan har att erbjuda..? Jo idag blir det lugnt, imorgon jobb från 7-15, sedan fredagsmys. På lördag blir det jobb 8-16 och på kvällen bjuder Charlotte mig på bio och mat, vi ska se "New moon" Söndag då blir det allt en långpromenad, skönt!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: pernilla

gud vad mysigt det lät du:) det är väl det bästa med denna tiden att man kan mysa på morgonen..

hoppas att vi kan ses nästa vecka någon gång har inte varit i toppform denna veckan tyvärr...



ha det gött kram

2009-12-03 @ 10:27:16
URL: http://pillsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0