Jag & Charlotte har gjort filmdebut...

Ja kan ni tänka er! Vi är med i "Rolanz-the movie"!!! Vi var ju på Öland i somras i Borgholm på danzbandgalan och dom tog med oss i filmen! Vi känner oss hedrade! :-) Det var inte så länge vi var med å vi säger ingenting men jag har ju förevigat att jag har kramat Robert Gustafsson iallafall, å att Charlotte fotade oss på mitt kommando vart hon skulle stå (med en ciderflaska i handen) hahaha! Minns inte att jag pekade vart hon skulle fota oss :-P Självklart ska ni ju se den!!!!!! ;-)








Jag träffade förresten dom här två killarna från New Moon häromdan
på en gala... ;)

Kommentarer
Postat av: Conny

Jag, Jimmy och Pernilla såg eran insats igår :) Vi kommenterade faktiskt cidern i handen, lite roligt :) Kram

2009-12-13 @ 13:55:20
Postat av: Emelie

Åh så skoj, jag måste kolla in er på filmen =)

2009-12-13 @ 15:21:40
URL: http://lovems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0