Hej, minns ni mej ännu???

Usch, jag har verkligen inte haft lust att blogga på sistone. Mycket jobb och sen julen, gissa om den är stressande! Ojojoj! Jag är glad att allt snart är till det normala igen.. Jag ska lägga in lite bilder från jul senare i eftermiddag på jobbet (Om jag hinner) Igår såg jag en sån bra film, men killar är lustiga individer må jag säga... Men minns detta.. Killar kan älska er av hela sitt hjärta även om dom inte vill gifta sig.. "He´s not that into you" Killen som Ben Affleck spelar växer inte på träd.. Och även en kille som Justin Long kan bli ena riktigt fina killar..



Baserad på bok.
Ett klassiskt dilemma.
Du gillar verkligen killen du just träffat men han sänder ut kryptiska signaler.
I stället för att inse att han inte är så angelägen om att träffa dig igen, ger du honom ursäkter och förklarar att han är förvirrad och rädd för att binda sig.
Du börjar ljuga för dig själv, trots att det finns en mycket enklare förklaring: Han är helt enkelt inte intresserad av dig!!

Författare: Greg Behrendt & Liz Tuccillo
Svensktitel: Dumpa honom!
Regissör: Ken Kwapis
Manus: Abby Kohn & Marc Silverstein
Skådespelare: Scarlett Johansson, Ben Affleck, Justin Long, Jennifer Connelly, Kris Kristofferson, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Ginnifer Goodwin
Speltid: 2 tim 9 min
Från: 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0