Filmen var okej...

Hej allihop!

Efter jobbet igår var jag väl hemma en halvtimme och sen kom Charlotte och hämtade mej. Hon bjöd mej på kinarestaurang och vi hade det jätte mysigt! Sen gick vi till Hemmakväll (filmaffären) och köpte lite godis och dricka till filmen.

"New Moon" var självklart bra, men jag blev besviken på att Edward var med så lite. Sedan var det lite väl mycket snack, så enligt mig var den första filmen allra bäst! Det var heller inget blod eller att någon bet någon så det var tråkigt.. Jag trodde också att Edward skulle känna att hon var i fara men det gjorde han ju inte. Så lite besviken blev jag allt. 



Nu kommer uppföljaren till biosuccén Twilight, New Moon. När Bella har återhämtat sig från attacken från de onda vampyrerna firar hon sin födelsedag med sin pojvän, vampyren Edward och hans familj. Men under festen skadar sig Bella och blöder lite, varpå den nyaste vampyren i familjen - Jasper – inte kan hålla sitt begär tillbaka ...

Skådespelare:
Kristen Stewart, Robert Pattinson, m.fl.




När jag kom hem igår så kollade vi på "Ghosts of girlfriends past" Den var riktigt kul, se den! :-)



Den världsberömda modefotografen Colin Mead är sinnebilden för en playboy.
Han är snygg, självsäker och framgångsrik, framför allt när det gäller kvinnor.
Han lever livets glada dagar och låter sig inte snärjas av någon.
Colin verkar ha precis allt han önskar sig, allt utom kärlek.
Men å andra sidan är kärlek inte något som Colin saknar eftersom han inte tror på kärleken.
Faktum är att han ägnat hela sitt liv åt att hållasig så långt som möjligt ifrån allt som påminner om kärlek.
Men allt förändras då Colin återvänder till sitt föräldrahem när hans yngre bror ska gifta sig.
Plötsligt ställs han öga mot öga med det förflutna. Och med en rad före detta flickvänner…

Svensktitel: Flickvänner från förr
Regissör: Mark Waters
Manus: Jon Lucas & Scott Moore
Skådespelare: Matthew McConaughey, Lacey Chabert, Michael Douglas, Breckin Meyer, Robert Forster, Anne Archer, Jennifer Garner
Speltid: 1 tim 33 min
Från: 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0