Lilltrollet har feber... =(

Jag har gett henne lite alvedon nu så hoppas febern går ner, man ser det verkligen i ögonen på henne för dom är alldeles simmiga. Hon hade visst haft lite feber hos mamma och pappa också igår, men imorse när vi gick till dagis så hade hon det inte.

Jag säger bara en sak.. Det var verkligen värt att inte ha gått ut på över en månad, för det var fan vad kul jag hade!!! Jannice kom och hämtade mig vid 15.20 på lördag eftermiddag. Då hade barnen hunnit att lämnas och jag var färdigsminkad och påklädd, jag tog en cider redan innan hon kom och guuud vad gott det var!!! =D

Hemma hos henne mötte vi Martin i dörren, han skulle visst vidare men han hade ju lovat att vi skulle dricka en cider/öl ihop, men han svek oss hehe.. Jannice hade ett himla problem att välja kläder, men jag förstår henne också eftersom hon hade tänkt vad hon skulle ha och så blev det liksom inte bra.. Men efter ett bra tag och ett antal byten så blev det jättefint och bra och hon var nöjd =)

Jag fick ett telefonsamtal från Britta med, en kompis i Falkenberg. Det var jättekul att få höra hennes röst, jag blev så glad! Vi skulle träffats men vi kom ju aldrig till stan så det blev inte så.

Alexandra och Lasseman kom och hämtade mig och Jannice vid halv 8. Då hade jag även hunnit snacka med brorsorna, dom skulle med in till stan en sväng. När dom lämnat av oss på parkeringen på Håsten så kommer det en bil och tutar, jag vinkar men fattar inte vilka det var.. Jag menar jag och Jannice hade ju redan fått i oss cider, dooleys, en annan drink och vin (jag hade iaf börjat slurka på vinet hehe..) Det var iallafall mina brorsor och den enes tjej i bilen =) Dom var med på festen en stund.

Festen hos Alexandra G var superduperkul! Jag träffade en del nytt folk vilket alltid är trevligt. Jag fick ju även festat med Jimmy och Conny med och det var ett tag sen! Jimmy har blivit så liten.. Han är jättefin! Lite senare ringde Thomas och Martin, så vi träffade dom nere vid Oden Harleys. Vi betalade 100kr för att gå in vilket nästan var lite för mycket, men skitsamma :P Jag träffade Hanna en kort sväng och Becca & Tobbe. Jättekul =D Micke & Helen var där också, även Pit. Tror inte jag glömt någon nu?? Jo just de ja, Sammy var där full och go som vanligt haha! Jag kom hem ungefär vid 3 tiden så kul hade jag iallafall, alltid roligt att träffa sina kompisar och "catch up"

Idag har vi haft Jannice här, så vi har lekt och myst lite =) Jag tog ett superfint kort på Alexander och henne. Hon hade med sig bullar, och så fixade jag kaffet. Imorgon är hon ledig så vi skulle nog hitta på något då med.

Nu sitter jag och väntar på Charlotte, hon skulle komma och sova över =)

Nu drar jag, Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0