Kräftskivan 2009 here we come!!!!

Hur kommer det sig alltid att man har så himla kul på just en kräftskiva?? Ja inte vet ju jag, men kul blir det alltid =D
Jag var bjuden till Väröbacka ikväll till Emma, men det gick ju inte eftersom jag inklusive familjen och mina päron ska till mina kusiner i Öxabäck. Då har jag ju ingen barnvakt eftersom dom ska på festen ikväll dom me (mina päron alltså) Men det ska bli jättekul där, på midsommar var det jätte trevligt med, och min son älskar ordet fest :D Det var visst en fest i Tvååker också hos Jonas Sjöström, men det går ju inte heller då, snacka om otur.. =( Sen messade väl såklart Thomas och frågade om de hände nåt ikväll, på nåt sätt lyckas han alltid då jag inte kan... Dumma.. hehe..

Nu ska jag äta lite lasagne och sedan bär det av till Öxabäck =)

Ha en supertrevlig lördag nu allihop! puss!


Mmm så gott det ska bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0