Jaha, då lägger vi i femmans växel och kör så det ryker!!

Jag pratar om träningen.. =) Jag var himla duktig där en vecka när jag och Charlotte gick och gymmade. Men sen pallade inte min lilla gumma det längre och behövde vila ett par dagar. Det är ju så himla trist att gå själv men det gör jag isåfall tills hon är på igen =P Jag fick iallafall tagit boxpasset med Pernilla. Det är på onsdagar och fredagar, men denna onsdagen kunde hon inte för hon ska jobba tråkigt nog (för mej *ler*) Jag har lite svårt att träna denna veckan eftersom barnen inte börjar dagis innan nästa vecka, så tills dess får jag köra box på  fredag. Resten av veckan blir det ju då 100 situps dagligen som jag alltid kör och så en träningsvideo på det. Kanoners hörni!!

Idag var jag och barnen på lekplatsen borta vid Brunnsbergsskolan, den är roligast tycker både jag och barnen. Sedan kom Linn, och så gick vi ner till stan för att köpa linsvätska. Hon skulle åka hem till Jönköping idag igen (hon pluggar där, men lär väl inte komma tillbaka hit sen heller.. snyyyyft...) Det var kul att gå och snacka en massa med henne det har jag verkligen saknat!!! <3

Jag och barnen skulle ha träffat Alexandra Grenheden idag och hennes dotter Johanna, men så var dottern snuvig så vi ska ses hemma hos dom imorrn på lekplatsen medan Alexandra ska tvätta med (om hon är bättre tills dess vill säga)

Jag messade med Pernilla idag också, vi bestämde att hon skulle komma hit imorrn kväll och sova över. Då ska vi kolla på Paris Hiltons my new Bff hehehe.. =D Så ska de ju bli tacos också, mumma! (tradition för oss vet ni...)

Ha det nu så bra alla. PUSS!



Crosstrainern är jag ett stort fan av på gymmet. Kolla bara in den där, en sån
får dom skaffa på Atletica tycker jag, med bildskärm och allt!! =)

Kommentarer
Postat av: Becca

på tiden nu du bloggar ordentligt så jag har nåt att läsa utöver all tråkig kurslitteratur, haha. Vi får ses snart. Puss

2009-08-17 @ 20:18:10
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0