Inskolning, men först en riktigt härligt slapp söndag...

Såna här söndagar är rätt sköna.. Man har varit ute och slirat och är sådär härligt seg dagen efter. Allra skönast är det nu när barnen kommit till ro. Amanda ligger i sängen och sussar sött, Alexander ligger och kollar på film: "Pingu på tunn is" Han är inte riktigt trött än eftersom han var uppe till 23 igår på festen =P Men hoppas då att han somnar relativt snart eftersom det är dagistajm imorgon! Jag är nervös, för Amanda är så himla mammig så vi får se hur det går.. Jag lär vara uppe tidigast imorgon iallafall. 

Imorgon blir det en mysig frukost med barnen, sedan dagis och sedan en riktigt lång och skön promenad. Jag ska ta och träna imorgon med, ska var försiktig bara för min nacke. Ska ta och höraa med Charlotte om hon vill hänga på kanske..? Förresten Charlotte.. Tack för en trevlig pratstund imorse medan jag var ute och gick en morgonpromenad med Amanda ute i ingenstans i Öxabäck, medan alla andra låg och sov =) 

Pernilla.. Jag hoppas att HAN ringer eller messar dig snart så som han har tjatat om ditt nummer.... *ler*

Jannice: På lördag ska vi ha superduperkul!!!

Ha det bra! Puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0