Har haft en supertrevlig dag!

Imorse ringde alarmet kl 04.30, då skulle Henke upp och iväg till Orust och jobba. Alexander vaknade då också och började tjata om att han inte kunde somna om. Henke fick tagit med honom på toaletten för han var kissnödig, och sedan fick han tyst på honom iallafall så att han kom till ro. Men när han gått så började Alexander på en gång att tjata att han inte kunde sova och minsann skulle ha på teven och se på film..!! Nej det var då rakt inte okej, så då började han väsnas igen så Amanda vaknade med ett illtjut.. Vilken trevlig morgon! Men Amanda fick lite välling och somnade om, Alexander fick jag prata med ett bra tag, sedan somnade han också om igen =D

När klockan ringde igen fixade jag frukost åt barnen, och tänka sig inte det minsta problem denna morgon! Jag var överlycklig, vi kom fram 3 minuter över 10, men det kan jag leva med =P Amanda hade lika kul som vanligt och charmade fröknarna med sitt leende som är precis som brorsan hennes, som fröknarna sa. Jag är så stolt över mina barn som alla tycker så mycket om! <3

Efter dagistimmen messade jag Johanna, så träffade vi henne och Pernilla vid Kvantum. Vi gick en sväng på stan och sen fikade vi på Maladi (eller hur det nu stavas?? Det är iallafall fiket vid posten...) Jag träffade på Petra därinne och fick först världens chock! Där satt hon med en unge i knäet, så jag frågade om det var något jag missat.. Hon skrattade och sa att så fort går det minsann inte för henne =) Hon var visst barnvakt hehe..

Vi gick in på Gallerix en stund också och hälsade på barnens faster (som äger det) Hon är ju så supergo! Hon berättade att hon och hennes man Mattias har suttit och gjort en massa frågor till tipspromenaden på deras kräftskiva om två helger, om alla som kommer.. En fråga om varje person för att se om folk kan något om dom. Hahaha det ska bli jätteskoj detta! Undrar just vad det kan stå om en själv.. =P Jag kanske  förresten ska jobba hos henne denna julen med på Gallerix, gott med lite extracash ju, dessutom är det ett skoj ställe att jobba på.

Jag hade Charlotte hemma på besök ett tag med, det var kul att höra om hennes bravader i helgen.. Synd att jag inte kunnat följa med jag också hehehe  =)

Inte har jag hört ifrån Pernilla heller, jag är så nyfiken så jag kan spricka!!!!..

Tack för mej, Puss!



Här har ni mina vackra barn som jag älskar mest av allt i hela världen!! <3

Kommentarer
Postat av: Jannice

Åh gud vilka små sötnosar!!

Åhh vilka BLÅ ögon, smälter

2009-08-28 @ 22:40:05
URL: http://jannice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0