Det gick ju riktigt bra!!!

Vad jag är stolt över min lilla flicka! Hon var precis tvärtemot  vad jag trodde hon skulle vara! Hon gick runt och lekte med dom andra barnen och satt i gruppen helt själv medan jag var med Alexander i sin dagisgrupp en stund. Camilla (världens bästa fröken och Amandas kontaktfröken) fick till och med hålla henne och gunga henne utan mig. Jag är världens lyckligaste just nu!! =D Alexander blev lite besviken för att han bara skulle vara där en timme han med, vi trodde det var längre men det var tydligen ändrat.. Det känns lite konstigt för det minns jag inte att dom sa i somras.. Jaja det är inget att göra åt, säger dom en sak så är det så..

Jag såg två jätte söta barn som var 4 och 5 år.. Fick en chock bara när jag fick veta att mamman hade färgat deras hår kolsvart!!! Dom var visst helblonda innan.. Men hallå bara en fråga.. FÄRGA HÅRET PÅ EN LITEN 4ÅRING, HUR BRA ÄR DET!!??

Jag har varit duktig idag med, har städat ordentligt och varit nere i affären och köpt smör, det var ju totalt slut. Det duktiga med det är att jag gick ner till affären för att köpa smör och kom hem med det också!! Jag kan ibland gå och handla något helt annat än det jag kom dit för.. Senil eller vad? Vill inte se mig själv när jag är 50.. =/

Jag håller tummarna för Pernilla nu, hon ska på dejt med en kille som tyckte hon var så söt. Dom har träffats men hon minns honom inte riktigt. Love is in the air.. I hope... =)

Jag snackade riktigt länge med Alexandra i telen innan, jag har verkligen Alexandra-abstinens!!! =P Jag ska förhoppningsvis vara med dom på fredag (henne och Cissi) om det fanns plats i bilen vilket hon trodde =D

Nej nu orkar jag inte sitta här mer.. Puss!



Jag älskar er alla mina vänner, ni är underbara!!!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0